środa, 18 kwietnia 2018

Fleysh

Imię:Fleysh.

Drugie imię: Maristanu.

Płeć:Dziewczyna

Wiek:20 wiosen już przeżyła.

Kolor oczu: Brąz

Kolor włosów/długość:Brunetka,długie włosy.

Znaki szczególne:Tatuaż na prawej nodze w kształcie księżyca.

Rodzina:

*Matka-Alis

*Ojciec-Cassius

*Babcia-Mira

*Dziadek-Ibis

*Siostra-brak

*Brat-brak

*Ciocia-Kaira

*Wujek-Moris

*Kuzyn-brak

*Kuzynka-brak

*Prababcia-Lou

*Pradziadek-Magic

----------------------------------------------------------

Charakter:Maristanu to dziewczyna która patrzy tylko w przód a złe wspomnienia zamieniają się w proch.Jako jedyna z rodziny była zdolna do oddania życia za konia.Uwielbia najbardziej zwierzęta które zawsze traktuje jak swojego przyjaciela.Od swojego ojca nauczyła się szacunku i miłości a od matki poświęcenia i ciężkiej pracy co wtedy da wielki plus na życie. 

Historia:Urodziłam się w bardzo biednej rodzinie.Nie było mnie stać nawet na kromkę chleba a jakoś było trzeba żyć...pracowałam ciężko pasąc stado bydła za co dostawałam najwyżej 20zł miesięcznie.W szkole nazywali mnie,,wieśniaczką" hm a jak tu się dziwić?Mieliśmy tylko kozę która nam dawała mleko które sprzedawaliśmy,ale zachorowała i nie było szans na jakiś zarobek z jej strony.Naszczęście długa i wyczerpująca praca się opłacała i moje życie nabierało kolorów.Moja babcia oddała mi w opiekę akademię o którą muszę dbać,ale tutaj jedno się liczy...dobro koni i zarazem uczniów.

Pokój:Nr.1

Dyscyplina jeździecka:Umiem każdą dyscyplinę,ale to zawdzięczam nauce i poświęcenia.

Kraj pochodzenia:Polska,ale w wieku 2 lat do 7 żyłam w Ukrainie.

Koń:Orinoko-własny.

Przygoda z końmi:Pierwszy raz zobaczyłam konia w wieku 1 roku.Zakochałam się w nich i obiecałam sobie,że na pewno wsiądę na ich grzbiet...i tak też się stało.W wieku 5 lat zaczęłam jeździectwo na malutkich szetlandach.Spędzałam z nimi czas po 6 godzin!

Fairy:200 Fair

Prowadzący:
Howrse-komam konie4
Doggy-Czarnypies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz